06 april 2006

Det är öken...

...på vår blogg. Inga ursäkter finns egentligen.

Nu sitter jag och jobbar kväll. Snörvlar och hostar och hör knappt något, fett lock i öronen. På tisdag åker vi till Florida på två veckors semester. Ska bli sååå skönt! Jag ska tänka på alla er som sitter här hemma och läser bloggar i kylan, medan jag ligger på stranden och blir brun.

I morgon finns min första fredagskrönika att läsa på Aftonbladets ledarsida. Köp! Fredagskrönikan är lite annorlunda än krönikorna de andra veckodagarna. Framför allt är bilden mycket större... Jag skriver om mäns våld mot kvinnor och om feministiskt initiativ. Passar också på att sparka lite på Reinfeldt.

På söndag gör jag också debut i Gomorron världens panel. Hoppas jag låter bättre än jag gör nu och jag inte hostar mitt i en viktig debatt med Carl Rudbeck och Göran Greider. Mardröm!

Försöker skriva något innan vi drar till värmen på South beach.

Inga kommentarer: